  • Data: 2009-05-18 15:54:44
    Temat: Re: Czy coś mi możezrobić?
    Od: "Andy" <p...@p...de> szukaj wiadomości tego autora

    "BK" <b...@g...com>

    > ...jeśli chodzi o odszkodowanie - kupujący ma duże szanse.
    >
    > M.

    Duze szanse na co? "Wysoki sadzie zawarlem umowe przedwstepna w formie
    pisemnej z jednym z wspolwlascicieli - wiedzialem, ze bylo dwoch ale
    co mi tam - teraz domagam sie odszkodowania za niezawarcie umowy
    przyzeczonej! "

    Bez szans :P

    A czytac umiesz? -

    "Podpisałem się jako ja, dodatkowo podpisała się żona.
    Natomiast w samej umowie w części "Umowa zawarta jest między..." podana
    jest
    tylko moja żona i Kupujący."

    Andy

    A watkotworce nie tylko trzeba, ale i nalezy podac do sadu. Jak to wkurwia,
    jak takie gowno bez kregoslupa jeszcze smie sie pytac - "a moze mi cos
    zrobic"? Pierwsze co powinien zrobic, to ci morde falszywa obic.

    Andy