  • Data: 2009-05-19 01:06:32
    Temat: Re: Czy coś mi możezrobić?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik pisze:

    > Natomiast może wyniknąć konieczność pokrycia kosztów najmu tymczasowego
    > lokum, jeśli nabywca poprzednie mieszkanie przykładowo sprzedał i musiał
    > je opuścić. Liczył na zamieszkanie w nowym, a tu nowego nie ma.

    Troszkę naciągane.

    Musiałby sprzedać i mieć termin wyprowadzki PO uzyskaniu kredytu (i to
    takim na 100% - promesa albo cuś) _i_ jednocześnie w umowie
    przedwstępnej musiałby być określony termin wyprowadzki inicjatora wątku
    przed tą datą.

    Swoją szosą prowizja 3000 wydaje mi się ździebko naciągana - opłaty za
    rozpatrzenie wniosku/uzyskanie promesy są rzędu 100zł, koszta wyceny dla
    banków są w okolicy 400-500zł.