eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy Władimir Władimirowicz Putin rozpowszechnił karalny fake news o rosyjskiej armii?! :-) [Rosyjskie Prawo Równiejszego] › Re: Czy Władimir Władimirowicz Putin rozpowszechnił karalny fake news o rosyjskiej armii?! :-) [Rosyjskie Prawo Równiejszego]
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy Władimir Władimirowicz Putin rozpowszechnił karalny fake news o
    rosyjskiej armii?! :-) [Rosyjskie Prawo Równiejszego]
    Date: Tue, 27 Dec 2022 06:22:28 +0100
    <nmypea3ppyef$.1hvhd0lnw5vvi.dlg@40tude.net>
    <toclla$nda$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <1vsp7aby8puge.1jbxzu8w2r6tz$.dlg@40tude.net>
    <tocs2n$vqv$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <1ezr2xmefpxui$.133wry3vpqh7x.dlg@40tude.net>
    <tod1ft$vr0$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <nr8atc6yruo7$.1vunkforzwj0h.dlg@40tude.net>

    W dniu 26.12.2022 o 22:37, J.F pisze:

    > A cholera wie - moze naprawde tyle zdobyl. Moze go ludzie lubia,
    > albo sie boja.

    No to tak samo będzie z putinem (albo jego następcą). W czym problem?

    > A po co mu - tu pała wystarczy, wiezienia ... a i do Syberii chyba ma
    > dostep.

    Choćby po to, żeby mu demokraci wjazdu nie zrobili jak się zbyt
    bezczelny robi.

    > Imperium, a ludzie w dykcie mieszkaja :-)

    Ano.

    > Teraz, a w 41?

    Myślałem, że rozmawiamy teraz. Wtedy było trochę inaczej - oni się bronili.

    > Swoje nie - mniej.

    Zawsze coś.

    > Z drugiej strony sam mialem wrazenie, ze go niesprawiedliwie i z
    > zemsty skazano.
    > A gdzie byl niezawisly sad ?

    A czemu miałeś takie wrażenie?

    > A chocby prawo budowlane
    > https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU19
    940890414/U/D19940414Lj.pdf

    > Od art 90.

    O dzięki.

    > Sasin przeciez dumny chodzi :-)
    >
    > Ale tak glupio dopisywac "z wyjatkiem wyborow 2020, respiratorow,
    > maseczek, ..."

    Dlaczego głupio? Skoro właśnie o to chodzi?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!