eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy Władimir Władimirowicz Putin rozpowszechnił karalny fake news o rosyjskiej armii?! :-) [Rosyjskie Prawo Równiejszego] › Re: Czy Władimir Władimirowicz Putin rozpowszechnił karalny fake news o rosyjskiej armii?! :-) [Rosyjskie Prawo Równiejszego]
  • Data: 2022-12-30 15:13:49
    Temat: Re: Czy Władimir Władimirowicz Putin rozpowszechnił karalny fake news o rosyjskiej armii?! :-) [Rosyjskie Prawo Równiejszego]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 30 Dec 2022 10:14:02 +0100, ąćęłńóśźż wrote:
    > Chodziło zdaje się o to, czy można świadomie namawiać kogoś (prowokacja) do
    korupcji, żeby później go na takiej prowokacji złapać.

    Wydaje mi sie, ze od początku chodziło takze o takie prowokacyjne
    metody. Ale moze zapomnieli wpisac w ustawę :-)

    > Ale nie wiem, co na to ówczesne ustawy. Jeśli dopuszczały "łamanie przez
    prowokowanie" to złe ustawy, tyle że sądy zwykle orzekają

    Kto ciekawy - niech szuka
    https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20
    061040708/O/D20060708.pdf

    > wbrew sumieniu sądu ale "zgodnie z ustawą" ;-))
    >
    > Tak czy inaczej wyrok tego po.....nego "sędziego"w sprawie p-ko Kamińskiemu był z
    dupy.

    No - musial sedzia tez wyrokowac zgodnie z ustawą i w uzasadnienie cos
    wpisac :-)

    Apelacji chyba nie bylo, wiec sie nie dowiemy co na do SA,
    natomiast wiemy, co powiedziala najwyzsza instancja :-)

    J.