eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy Władimir Władimirowicz Putin rozpowszechnił karalny fake news o rosyjskiej armii?! :-) [Rosyjskie Prawo Równiejszego] › Re: Czy Władimir Władimirowicz Putin rozpowszechnił karalny fake news o rosyjskiej armii?! :-) [Rosyjskie Prawo Równiejszego]
  • Data: 2022-12-30 10:14:02
    Temat: Re: Czy Władimir Władimirowicz Putin rozpowszechnił karalny fake news o rosyjskiej armii?! :-) [Rosyjskie Prawo Równiejszego]
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chodziło zdaje się o to, czy można świadomie namawiać kogoś (prowokacja) do korupcji,
    żeby później go na takiej prowokacji złapać.
    Ale nie wiem, co na to ówczesne ustawy. Jeśli dopuszczały "łamanie przez
    prowokowanie" to złe ustawy, tyle że sądy zwykle orzekają
    wbrew sumieniu sądu ale "zgodnie z ustawą" ;-))

    Tak czy inaczej wyrok tego po.....nego "sędziego"w sprawie p-ko Kamińskiemu był z
    dupy.

    -----