eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy Władimir Władimirowicz Putin rozpowszechnił karalny fake news o rosyjskiej armii?! :-) [Rosyjskie Prawo Równiejszego] › Re: Czy Władimir Władimirowicz Putin rozpowszechnił karalny fake news o rosyjskiej armii?! :-) [Rosyjskie Prawo Równiejszego]
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy Władimir Władimirowicz Putin rozpowszechnił karalny fake news o
    rosyjskiej armii?! :-) [Rosyjskie Prawo Równiejszego]
    Date: Mon, 26 Dec 2022 22:37:29 +0100
    <nmypea3ppyef$.1hvhd0lnw5vvi.dlg@40tude.net>
    <toclla$nda$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <1vsp7aby8puge.1jbxzu8w2r6tz$.dlg@40tude.net>
    <tocs2n$vqv$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <1ezr2xmefpxui$.133wry3vpqh7x.dlg@40tude.net>
    <tod1ft$vr0$2$Shrek@news.chmurka.net>

    On Mon, 26 Dec 2022 21:51:09 +0100, Shrek wrote:

    > No i? Chyba nikt nie ma wątpliowści że baćka po prostu wpisał co mu
    > wygodnie i co?

    A cholera wie - moze naprawde tyle zdobyl. Moze go ludzie lubia,
    albo sie boja.
    Zauwaz, ze mowilo sie o falszerwstwach w komisjach obwodowych - tak
    jakby centralnie nie wystarczylo ...

    > A baćka nawet atomu nie ma. Po prawdzie to nawet solidnej
    > armii nie ma - gdzie mu do putina.

    A po co mu - tu pała wystarczy, wiezienia ... a i do Syberii chyba ma
    dostep.

    > Ale USA ma coś koło 10 grup bojowych lotniskowców i rzeczywiście są
    > imperium. No i świat rozlicza się w ich walucie. Co to starasz się porównać?

    Imperium, a ludzie w dykcie mieszkaja :-)

    A niektorzy to nawet wychodek za stodołą maja :-)

    > Tak chcieli, że gdzieś po 50k trzeba było mogilizację ogłosić, bo
    > zabrakło tych co chcieli:P

    Teraz, a w 41?

    > Ale skazani byli i swoje odsiedzieli.

    Swoje nie - mniej.

    > A jak ktoś miał pecha i nie
    > zdążyli go skazać, to mógł jeszcze po amnestii za kraty trafić.

    No chyba, ze amnestia i to umorzyla.

    Jak w 1989
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Amnestie_w_Polsce

    > No i to też było pierwsze. Pisiory mają to do siebie, że stosują
    > oryginalne metody, na które nikt normalny wcześniej nie wpadł.

    Z drugiej strony sam mialem wrazenie, ze go niesprawiedliwie i z
    zemsty skazano.
    A gdzie byl niezawisly sad ?

    > Zaciekawiłeś mnie - w jakich ustawach są podane sankcje karne (pomńmy
    > wojskowość, funkcje konstytucyjne itp - oni mają oddzielne sądownictwo).

    A chocby prawo budowlane
    https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU19
    940890414/U/D19940414Lj.pdf

    Od art 90.

    > Sądy się coraz mniej boją, bo i widać że pisdy w końcu to przepierdolą a
    > i zasada nie ruszamy waszych a wy naszych nie jest już wcale taka
    > oczywista.

    No ale widac za malo byli obsrani i nie rozumieli czego sie od nich
    wymaga :-)

    > Dlaczego - wstydzą się czy jak?

    Sasin przeciez dumny chodzi :-)

    Ale tak glupio dopisywac "z wyjatkiem wyborow 2020, respiratorow,
    maseczek, ..."

    J.