  • Data: 2005-06-14 22:46:59
    Temat: Re: Czy POMROCZNĄ można jeszcze bardziej UPOMROCZNIĆ ?
    Od: "Matti" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    No to Ci wyjaśnię. W jakiejś polskiej mieścinie szef tamtejszego bractwa
    kurkowego wpadł na pomysł by sporządzić tarczę z portretu Jana Pawła II.

    Oczywiście wiadomo... mieścina, zadupie, ploty - krótko mówiąc - rozeszło się.
    I teraz chcą gościa zaszczuć.

    Osobiście mam tarczę z portretem mojej teściowej. I być może tylko dzięki temu
    teściowa żyje do dzisiaj, ja nie siedzę w kiciu, a tylko w tarczy jakoś tak
    dziurka się od czasu do czasu robi...