eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-) › Re: Czy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-)
    Subject: Re: Czy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <q4e67c$bti$2@node2.news.atman.pl>
    <12gzmhj1smu4f$.1wckg08rqmpmo.dlg@40tude.net>
    <q4eg27$ljc$1@node2.news.atman.pl>
    <3hm6ogx5clmf.117ameutug513$.dlg@40tude.net> <a...@w...eu>
    <q4ei09$neu$1@node2.news.atman.pl>
    <psjd4l703i5.4aeh30wp8u7g$.dlg@40tude.net>
    <q4eje3$o64$2@node2.news.atman.pl>
    <5c6ad2c4$0$477$65785112@news.neostrada.pl>
    <q4eq45$v1m$1@node2.news.atman.pl>
    <5c6afcce$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <q4eveb$49n$1@node2.news.atman.pl>
    <5c6b0881$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <q4f3ve$8dq$2@node2.news.atman.pl>
    From: Kviat
    Date: Mon, 18 Feb 2019 21:59:56 +0100

    W dniu 2019-02-18 o 21:18, Liwiusz pisze:

    > O Kviecie, przy tworzeniu jakich to ja umów byłem. Tylko co z tego.
    > Prawnie liczy się to, co zawarte.

    No nie wierzę... Tadam! Dotarło do świadomości, że jest umowa.
    Długą drogę do przebycia miała ta informacja.

    Ale skoro dotarło, to teraz się będziesz przypierdzielał do treści, bo
    trzeba jakoś odwrócić uwagę od powolnego kumania?

    > Dam ci dobrą radę - nie wielkość czcionki, tylko treść się liczy.

    Obawiam się, że dla ciebie to byłoby zbyt dużo informacji na raz.
    Daj sobie czas na oswojenie się z tą pierwszą informacją.

    Pozdrawiam
    Piotr