eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy Aby Ghraib było zbrodnią USA przeciw ludzkości? [Standardy na Rosję "zwrotnie"] › Re: Czy Aby Ghraib było zbrodnią USA przeciw ludzkości? [Standardy na Rosję "zwrotnie"]
  • Data: 2023-02-19 18:12:00
    Temat: Re: Czy Aby Ghraib było zbrodnią USA przeciw ludzkości? [Standardy na Rosję "zwrotnie"]
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.02.2023 o 14:28, Wiesiaczek pisze:

    > Co do obecności armii rosyjskiej pod Kijowem, to cel był zupełnie inny.
    > Putin w ten sposób starał się nakłonić Ukrów do rozmów, jak to mówią,
    > prężąc muskuły. W ten sposób Ukraina by ocalała i uniknięto by
    > zniszczenia całego kraju i setek tysięcy ofiar.

    Aha. Bo skoro się nie dogadali, to koniecznie trzeba wyrżnąć kilka setek
    tysięcy ludzi i zgwałcić kobiety i dzieci.
    To logiczne.

    Ale fiutinowskiej onucy oczywiście nie przyjdzie do głowy, że można tego
    uniknąć w inny sposób.

    > Niestety, Zieliński dał się podpuścić zachodowi, który obiecał pomoc no
    > i wyszło jak wyszło.

    Nie. Wyszło jak wyszło, bo niestety fiutiny napadły na Ukrainę.

    Jakby fiutiny zagrozili Polsce i Polska nie chciała się "dogadać" i
    oddać się fiutinom, to też byś tak tłumaczył, że to wina Polski, bo nie
    chciała "bezkrwawej" okupacji fiutinów?

    Tak, wiem, ty byś się ucieszył. W Ukrainie też byli/są tacy, którzy się
    cieszyli i fiutinom pokazywali palcem swoich własnych sąsiadów, których
    powinni wyrżnąć i zgwałcić.

    Takich jak ty na cały świecie jest pełno, ale można sobie z nimi poradzić.

    https://www.wprost.pl/wojna-na-ukrainie/10694176/17-
    latek-z-okolic-buczy-podejrzany-o-szpiegostwo-mial-d
    onosic-rosjanom-na-swoich-sasiadow.html

    https://www.rp.pl/konflikty-zbrojne/art37834231-ukra
    ina-polowanie-na-kolaborantow

    "Do rozpoczęcia rosyjskiego najazdu 24 lutego w Ukrainie średnio
    zapadało miesięcznie 30 wyroków za kolaborację, głównie wobec osób,
    które współpracowały z Rosjanami w Donbasie. Po 24 lutego liczba wyroków
    sądowych wzrosła ponaddwukrotnie - średnio do 70 na miesiąc. Na początku
    marca znowelizowano ukraiński kodeks karny, znalazł się w nim specjalny
    artykuł wprowadzający kary właśnie za kolaborację. Wcześniej skazywano z
    sześciu innych paragrafów, od ,,próby przejęcia władzy siłą" po
    ,,zbieranie i przekazywanie danych o ukraińskiej armii"

    Od marca kary stały się surowsze: do 15 lat za służbę w zbrojnych
    formacjach kolaboracyjnych (na przykład policji na terenach okupowanych,
    ale i w oddziałach podległych separatystom z Ługańska i Doniecka) czy do
    10 lat za pracę w okupacyjnej administracji.

    Ukraińskie ministerstwo cyfryzacji stworzyło specjalny czat internetowy
    ,,EWoroh" (Jest wróg), gdzie można zgłaszać przypadki kolaboracji, w tym

    ---->,,zaprzeczanie rosyjskiej agresji".<---
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    > Zieliński wyszedł na amerykańską marionetkę i doprowadził do ruiny
    > całkiem nieźle prosperujące państwo.

    Kolejny raz udowadniasz, że jesteś debilem. Albo płatnym fiutinowskim
    trollem ze zjebanym beretem.
    Ukrainę do ruiny doprowadził twój ukochany fiutin. I jego wyznawcy
    bezkarnie gwałcący kobiety i dzieci w sąsiednim państwie.

    > Grywasz w szachy?

    To nie są szachy. To są prawdziwi ludzie.

    > A ponieważ Rosjanie są w tej dziedzinie mistrzami, sądzę, że doprowadzą
    > partię do końca po swojej myśli.

    Można się porzygać na samą myśl o tym, że po świecie chodzą bezkarnie
    takie indywidua jak ty.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr