eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy Aby Ghraib było zbrodnią USA przeciw ludzkości? [Standardy na Rosję "zwrotnie"] › Re: Czy Aby Ghraib było zbrodnią USA przeciw ludzkości? [Standardy na Rosję "zwrotnie"]
  • Data: 2023-02-19 22:00:30
    Temat: Re: Czy Aby Ghraib było zbrodnią USA przeciw ludzkości? [Standardy na Rosję "zwrotnie"]
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.02.2023 o 19:46, J.F pisze:

    > No ale od tego sie zaczeło.

    Kto zaczął?
    Putin chciał zmusić Ukrów do rozmów, i trzeba było je podjąć.
    Propaganda mówi pewnie coś innego, ale to tylko propaganda.
    Gdy Rosja zaproponowała rozejm na czas świąt to Ukry się nie zgodziły,
    to kto winien?
    Putin wielokrotnie wyciągał rękę do Zelenskiego ale ten ją odrzucał.
    Wierzy, że zachód pomoże mu wygrać cokolwiek.

    > Nie przesadzasz ? Ustalili by jakąś linie obrony dookola regionu,
    > i bronili. Tak jak Chersonia czy Mariupola.
    >
    > Obawiac mogliby sie atakow/dywersji w Kijowie, ale ... obrona
    > Chersonia jak widac ich przerosła.

    To jest tylko gdybanie.
    Celem Putina są wolne republiki Ługańska i Doniecka.
    Bo Krym jest już Rosyjski, czemu nie zaprzeczają nawet zachodnie ośrodki.

    > Czyli na czym mu zalezało? Na czesci tych wschodnich terytoriow,
    > sąsiadujących z tymi zajetymi po 2014

    Zajęcie terytoriów po 2014 roku wymusił Zeleński bombardując wschodnie
    republiki. Rosja musiała ich odepchnąć na bezpieczną odległość.

    > Na razie wychodzi w miare nieźle. A alternatywa - utrata całej
    > Ukrainy?
    > Bo kto powiedzial, ze na tym by sie skonczylo?

    Wychodzi nieźle?
    Tylko w naszej prasie:)
    Lepiej poczekajmy na dalszy ciąg.
    Nie mówię, że Rosja odniesie jakieś spektakularne sukcesy, ale z drugiej
    strony, na pewno nie odpuści.

    > A nie uwazasz, ze to Putin doprowadzil do ruiny?

    Zdecydowanie nie.
    Główną przyczyną było wywołanie Majdanu przez USA, co doprowadziło do
    wojny domowej i odłączenia się wschodnich republik i Krymu.
    Gdyby Zeleński to zaakceptował, wszystko by się już dawno skończyło na
    drodze pokojowej.

    > Hm, czy my tak najwiecej ...

    Z tego co wokół widzę, to bieda z nędzą i pełno Ukraińców.
    Nie wiem, skąd piszesz, ale ja widzę w Warszawie mnóstwo Ukraińców w
    dobrych brykach. Dziś na basenie wiele matek z dziećmi wypoczywało, tak,
    jakby miały po czym.
    Za paliwo płacę dwa razy więcej niż przed inwazją, ceny w sklepach
    rosną, czynsz mi podnieśli i na to wszystko żadna propaganda nie pomoże.
    Ponadto nasz kraj został praktycznie rozbrojony, co może nie jest samo w
    sobie najgorsze tylko, że teraz kasa będzie szła na zbrojenia, bo lobby
    wojskowe sieje panikę o agresji Rosji.
    Ludek to kupi i zaciśnie zęby ale płacić będzie.

    --
    Wiesiaczek - dziś z DC
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: