  • Data: 2008-06-23 07:59:44
    Temat: Re: Czy 12-to tygodniowy plemnik to już człowiek?
    Od: "Zbyszek ZiPi" <zp(wytnij)@gazeta.com.p> szukaj wiadomości tego autora

    news:g3mqvj$rf$1@news.onet.pl...
    > Teraz ja Ciebie zapytam - czy seks 14 latków jest przestępstwem... ups...
    > jest czymś z ciemnej strony mocy ?
    Poczytaj jeszcze ustawę o postępowaniu w sprawach nieletnich:
    art. 1 § 1.postępowania w sprawach o czyny karalne - w stosunku do osób,
    które dopuściły się takiego czynu po ukończeniu lat 13, ale nie ukończyły
    lat 17,
    § 2. Ilekroć w ustawie jest mowa o:
    1) "nieletnich" - rozumie się przez to osoby, o których mowa w § 1,
    2) "czynie karalnym" - rozumie się przez to czyn zabroniony przez ustawę
    jako: a) przestępstwo lub przestępstwo skarbowe ..
    ZiPi