  • Data: 2008-06-23 08:03:31
    Temat: Re: Czy 12-to tygodniowy plemnik to już człowiek?
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał:

    > Raczej do domorosłych prawników na tej grupie, którzy jak się okazuje
    > nawet nie wiedzą co to jest czyn zabroniony. :)

    No właśnie Ty jako jedyny nie wiesz, choć myślisz, ze wiesz. ;-)

    Art. 115. § 1. Czynem zabronionym jest zachowanie o znamionach określonych w
    ustawie karnej.

    > Ale koniec języka za przewodnika - szczególnie zasięgnięty u osoby, która
    > się zna :)
    > I UWAGA !:
    > Czyn zabroniony to czyn bezprawny obwarowany sankcją karną.

    A pytałeś, na czym ta osoba się zna? Bo na prawie -- niezbyt...

    > I wszystko się wyjaśniło.

    Mam nadzieję.

    > No chyba, że ktoś mi tu zacznie teraz wmawiać, że seks 14 latków jest
    > obwarowany sankcją karną ??

    Ależ nikt oprócz Ciebie o tym nie gada, bo i po co?

    > No ale tak to jest jak się próbuje mieszać pojęcia powiedzmy branżowe z
    > pospolitymi by osiągać swoje cele. :(

    Nie mieszaj więc. W szczególności znamion czynu z zasadami odpowiedzialności
    za czyn.

    Krystian