  • Data: 2006-09-19 17:42:44
    Temat: Re: Cudzy debet w banku
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    kam wrote:

    > przedawniły się wraz z roszczeniem głównym

    Czyli jeżeli mam konto z limitem debetowym od X lat (gdzie X > okres
    przedawnienia), i X lat temu zadłużyłem się tam na jakąś sumę, i to
    zadłużenie ciągle na tym debecie wisi (załóżmy że limit jest na tyle duży
    że pomieści odsetki od tej kwoty), to wg. ciebie mogę już tego nie spłacać
    bo się przedawniło razem z roszczeniem głównym?

    > a naliczanie odsetek od odsetek nieco wątpliwe

    Dlaczego, w bankach kapitalizacja odsetek jest chyba normalną praktyką.

    p. m.