  • Data: 2006-09-19 19:46:28
    Temat: Re: Cudzy debet w banku
    Od: akala <a...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 19 Sep 2006 12:22:36 +0200, Czapla napisał(a):

    > Witam.
    > Mam nieszczęście mieszkać
    > w mieszkaniu po tej zmarłej pani (osoba dla mnie całkowicie obca). Początkowo
    > korespondencji nie odbierałem opatrując kopertę odpowiednim dopiskiem, ale
    > bank jest uparty. Zadzwoniłem, ale jakaś blondynka chciała aktu zgonu i
    > tysiąca innych dokumentów - posłałem więc ją na drzewo.

    więc nie pojmuję jednej sprawy piszesz ,że nie odbierałeś ,albo
    "opatrywałeś " dopiskiem następnie dzwoniłeś itp .I to jest twój
    podstawowy błąd. Ta przesyłka nie była do ciebie adresowana więc w żaden
    sposób nie powinna znaleźć się w twoich rękach. Dla czego prowadzisz
    rozmowy z bankiem a nie z pocztą ?,która dostarcza przesyłki pod
    niewłaściwy adres.
    Skoro jednak "nawiązałeś kontakt" z bankiem to ci oświadczam ,że możesz
    mieć kłopoty. Parę miesięcy temu oglądałem program w którym to pokazano
    jak bank wszedł na hipotekę /chodziło o cały dom/ bo gościu miał takie
    same nazwisko jak dłużnik,nawiasem mówiąc ten dłużnik to oszust który
    wyłudził z banku sporą sumkę a powodem wyłudzenia było to że pracownik
    banku nie dopełnił podstawowych obowiązków. Radzę ci w sposób zdecydowany
    i szybki przerwać ten kontakt.

    akala