  • Data: 2006-09-20 19:38:03
    Temat: Re: Cudzy debet w banku
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Daniel Pyra" <d...@S...provider.pl> napisał w wiadomości
    news:ees1mv$m31$1@inews.gazeta.pl...

    > No, nie jestem przekonany, z przekory dla przykładu wylosowałem regulamin
    > karty kredytowej BPH SA (dostępny pod
    > http://www.bph.pl/res/docs/det/karty/reg_kartykredyt
    owe.pdf) i tam jest
    > napisane w §13, że odsetki są naliczane od operacji gotówkowych /
    > bezgotówkowych. Inna sprawa, że środki alokowane są w kolejności [...] 4)
    > odsetki 5) operacje gotówkowe 6) operacje bezgotówkowe, co pozwala jak
    > najdłużej "zachować" zaległość, od której bank nalicza odsetki.

    No ale popatrz trochę dalej, co się dzieje. od tych operacji gotówkowych
    prowizje i odsetki są wrzucacane w ciężar rachunku. Jesli spłacisz w terminie
    całość kwoty, to nie ma sparwy. Ale jak spłacisz tylko kwotę minimalną, to
    zaczynają Ci liczyć odsetki od tych zaksięgowanych odsetek.