  • Data: 2009-12-09 11:17:04
    Temat: Re: Coś jest jednak dziwnego z tymi L4
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (09.12.2009 10:58), Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    [..]>
    > No ja mam właśnie odwrotnie. Prosta diagnoza werbalna owszem. Ale jak
    > coś więcej, to i tak goto NFZ

    Ty to ogólnie masz szczęście. Do lekarzy, zwolnień jak i do bramek w
    Realu :).

    Ja raczej spotykam się z tym że diagnoza werbalna, a jak coś więcej to
    proszę zrobić badania np. tu i tu (i tutaj jest adres prywatnego
    laboratorium) i przyjść z wynikami.

    Owszem, to co piszesz występuje (tj. wizyta prywatna jako forma łapówki
    za przyjęcie na oddział), ale oprócz tego jest cały sektor usług
    obracających się zupełnie poza publicznymi ośrodkami.

    p. m.