  • Data: 2009-12-09 14:21:08
    Temat: Re: Coś jest jednak dziwnego z tymi L4
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mvoicem pisze:
    > Tak, ale najpierw musisz do niego pójść na prywatną wizytę żeby cię
    > przyjął za darmo. Oczywiście w domyśle - poza kolejką.

    A kto tak powiedział? Jakbym wiedział, że przyjmuje w klinice, to bym
    pojechał tamże bezpośrednio do poradni. Wziąłem skierowanie i jadę do
    poradni. I będę tak samo stał w kolejce, jak i inni pacjenci.

    > I to jest właśnie korupcyjne.

    Ja żadnej korupcji nie widzę.

    > Niekoniecznie. Jak płacisz to i terminy masz krótkie (no chyba że
    > superspecjalista do którego kolejki są po pół roku).

    Pojadę do kliniki i w 3h zbadają mi wszystkie potrzebne rzeczy. Jak będę
    się pętał po prywatnych: medyk-badanie-medyk-badanie, to nawet z
    tygodniowym oczekiwaniem na badanie, nawet z kilkudniowym, wyjdzie pół
    roku. No i za wizyty u medyka zapłacę majątek. A tak kompleksowo
    przeprowadzi badania i w ramach 1 wizyty obskoczy całość poradą za X
    punktów z NFZ. Stracę pół dnia badań, on skasuje NFZ, a więc mnie za 1
    wizytę. Samo miodzio.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek