  • Data: 2009-12-09 11:50:40
    Temat: Re: Coś jest jednak dziwnego z tymi L4
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mvoicem pisze:
    > (09.12.2009 10:58), Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    > [..]>
    > Ja raczej spotykam się z tym że diagnoza werbalna, a jak coś więcej to
    > proszę zrobić badania np. tu i tu (i tutaj jest adres prywatnego
    > laboratorium) i przyjść z wynikami.

    Musi masz dziwną przychodnię. Moja ma kontrakty z laboratorium.

    > Owszem, to co piszesz występuje (tj. wizyta prywatna jako forma łapówki
    > za przyjęcie na oddział), ale oprócz tego jest cały sektor usług
    > obracających się zupełnie poza publicznymi ośrodkami.

    Pod warunkiem, że to proste coś. Ja mam mieć kompleksowe badania różnych
    wydzielin, płynów, zdjęcia etc. Zrobienie tego prywatnie oznaczało by z
    1000zł wydatków + latanie po różnych punktach. Na pewno Pan Doktor
    Prywatny nie ma w gabinecie żadnych maszyn. No może USG się pomału pojawia.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek