  • Data: 2009-12-09 12:28:22
    Temat: Re: Coś jest jednak dziwnego z tymi L4
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mvoicem pisze:
    > No to mów od razu że specjalnie idziesz do korupcyjnego bo chcesz
    > oszczędzić na diagnostyce.

    Korupcyjnego? Przecie on mnie przyjmie za darmo w poradni NFZ. Więc
    wręcz radość, że zamiast mnie namawiać na prywatne wizyty i płacenie co
    wizyta, powiedział wprost, że on nie da rady zza biurka i że mam przyjść
    do niego ze skierowaniem do poradni, bo poradnia jest w ramach NFZ i ma
    zaplecze w postaci kliniki.

    > Zapewniam cię że są tacy którzy są prywatni i mają w gabinecie różne
    > maszyny. A jak nie mają - to odsyłają do odpowiednych diagnostów i każą
    > przyjść z wynikami.

    No. I całość będzie trwała pół roku.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek