eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCo zrobic gdy sedzia w postanowieniu ordynarnie klamie i latwo to udowodnic? › Re: Co zrobic gdy sedzia w postanowieniu ordynarnie klamie i latwo to udowodnic?
  • Data: 2009-05-28 02:30:34
    Temat: Re: Co zrobic gdy sedzia w postanowieniu ordynarnie klamie i latwo to udowodnic?
    Od: e...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Maj, 18:46, "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>
    wrote:
    > Nie rozumiem, skarzysz sie na wyrok,  którego jeszcze nie ma, czy na odmowe
    > wznowienie postepowania, które sie jeszcze nie zakonczylo (skoro wyroku nie
    > ma) ? Napisz to jakos bardziej zrozumiale.
    >
    > Pozdrawiam Przemek

    Ani jedno, ani drugie. Skoro zostala zlozona skarga o wznowienie to
    wydawalo mi sie, ze nie trzeba juz tutaj nikomu wyjasniac, iz
    prawomocny wyrok juz istnieje (bowiem zgodnie z art. 399 kpc tylko
    wtedy przysluguje skarga o wznowienie).
    Zlozona zostala skarga o wznowienie na mocy art. 403. § 2 kpc i art.
    403. § 3 kpc. Sad skarge odrzucil, poslugujac sie w celu odrzucenia
    oczywistym klamstwem, jak to zostalo w zarysie opisane w pierwszym
    poscie.

    Jezyk prawny i prawniczy czesto brzmi o wiele bardziej zawile, niz
    wylozenie sprawy w poscie rozpoczynajacym watek, zatem troche sie
    dziwie, ze sa problemy z jego odbiorem. Niemniej przepraszam, ze nie
    potrafilem jasniej przedstawic problemu.
    Moze prosze przeczytac pierwszy post kilka razy, az do skutku - tak
    jak to sie czasem robi czytajac ustawy czy orzeczenia? ;)