eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCo zrobic gdy sedzia w postanowieniu ordynarnie klamie i latwo to udowodnic? › Re: Co zrobic gdy sedzia w postanowieniu ordynarnie klamie i latwo to udowodnic?
  • Data: 2009-05-28 10:48:55
    Temat: Re: Co zrobic gdy sedzia w postanowieniu ordynarnie klamie i latwo to udowodnic?
    Od: e...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Maj, 05:48, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    > Ja czytałem kilka razy i skutku nie ma. nadal jest niezrozumiały.

    W ktorym miejscu jest niezrozumialy i dlaczego. Wyjasnij, bo inaczej
    trudno mi merytorycznie odpowiedziec.
    Moim zdaniem po zapoznaniu sie z w/w przepisami i trescia postu
    rozpoczynajacego watek wszystko powinno byc zrozumiale (oczywiscie
    poza zachowaniem sedziow, ktorzy tak niezrozumiale postapili - ich
    czyn to tak jakby twierdzic, ze 2+2=5, albo raczej ze cos jest czego
    nie ma, ze biale jest czarne itd.). Nie wiem jakie moga byc przyczyny
    takiego ich zachowania poza dwiema: 1. niezachowanie nalezytej
    starannosci i sprzeniewierzenie sie konstytucyjnej zasadzie
    sprawiedliwego rozpatrzenia sprawy, bo zadnej wiedzy czy analizy
    prawnej tu nie bylo potrzeba, a jedynie porownanie dat i faktow
    wynikajacych z pism sprawy i dat wyrokow. 2. sprzeniewierzenie sie
    konstytucyjnej zasadzie bezstronnosci, niezawislosci i niezaleznosci,
    innymi slowy ktos mial wplyw na taka absurdalna w swietle faktow i
    okolicznosci sprawy decyzje sedziow. Czy moga byc jeszcze jakies
    powody?