eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCo zrobic gdy sedzia w postanowieniu ordynarnie klamie i latwo to udowodnic?Re: Co zrobic gdy sedzia w postanowieniu ordynarnie klamie i latwo to udowodnic?
  • Data: 2009-05-31 11:54:52
    Temat: Re: Co zrobic gdy sedzia w postanowieniu ordynarnie klamie i latwo to udowodnic?
    Od: e...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 31 Maj, 05:40, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    > Więc czemu nie rozumiesz jak to zaskarżyć?

    Powyzszym dowodzisz, ze to jednak Ty masz problemy z rozumieniem badz
    uwaga, a nie ja z pisaniem, co blednie sugerowales. Pisalem przeciez w
    pierwszym poscie i kolejnych, ze chodzi mi o dodatkowe metody, cyt:
    "Czy poza zlozeniem zazalenia, mozna cos z tym jeszcze zrobic, gdyz
    jest to niezwykle bulwersujace, ze sad sie tak zachowuje". Zazalenie
    moze i powinno w tym przypadku zmienic (uchylic) orzeczenie sadu, ale
    co zrobic, aby sedziowie pracowali jak nalezy i nie popelniali tak
    oczywistych bledow?