  • Data: 2004-12-15 10:20:27
    Temat: Re: Co z tym zrobić
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 14 Dec 2004 21:56:28 +0100, Daniel Wieszczycki
    <d...@N...pl> napisał:

    > ma.
    >
    > Wiem. Ale szukam nowych :) Swojskich - co do Bolandy trafiają :)

    wszystkie trafiają. Chyba nie posądzasz tych kanciarzy o zdolność do
    selekcjonowanie adresatów? Oni to ślą jak leci. Dowodem niech będzie to,
    że pewnego razu podjąłem grę, i przyjemnie się nawet korespondowało, co
    nie przeszkodziło oszustom przysłać mi ponownie tego samego maila.

    Zamiast czekać podaj swój adres na paru książkach gości i 10 emaili
    dziennie gwarantowane.

    --
    Falkenstein
    skazania.