    From: "flower" <f...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co z groźnymi psami?
    Date: Thu, 23 Jun 2005 13:57:50 +0200

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d9e7dq$dlr$1@inews.gazeta.pl...

    > to niech bedzie tak
    > ">> a czy ja twierdze inaczej? Uwazam tylkoze to nie odpowiedzialna matka
    >
    > i co to zmienia?
    >
    > po za tym teraz sobie tej sytuacji nei wyborazam, facer przez okno trzymal
    > psa i jechal samochodem ?

    Mieszasz dwie sytuacje.
    Jedna, w której się pies rzucił, to na ulicy. Ten pies był zabezpieczony,
    więc oprócz strachu i przewrócenia się nic się nie stało; urazu żadnego
    córka raczej też nie ma.
    Druga, to ta w której amstaff biegł koło samochodu, w lesie, bez smyczy, bez
    kagańca. Chodzą i jeżdżą na rowerach ludzie, my mieliśmy też psa - na
    smyczy. Ten przebiegł spokojnie - oprócz tego że stanął i popatrzył na nas.

    Była jeszcze trzecia, o której napisałem dziś, że rottweiler bez
    zabezpieczeń odbiegł od właściciela w lesie i rzucił się na naszego psa.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII