  • Data: 2008-11-24 23:52:33
    Temat: Re: Co to za po@#$*&^% prawo !
    Od: "Kamil K." <n...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    jb pisze:

    > Nie mam zielonego pojęcia, dlaczego tak elementarna wiedza była ci obca. Jesli
    > byłeś podejrzany, to sprawa mogła albo zostać umorzona, albo skierowana do
    > sądu (wraz z aktem oskarżenia albo wnioskiem o warunkowe umorzenie). A skoro
    > postanowienia o umorzeniu nie dostałeś, to wybór pozostał niewielki...
    > Ponadto - nie odbierałeś dalszej korespondencji pod ostatnim znanym organom
    > adresem zamieszkania. Skoro tak, to nic dziwnego, że nie dotarły do ciebie
    > dalsze pisma w sprawie.

    Czytaj ze zrozumieniem...
    Sprawa mogla rownie dobrze zostac umorzona w prokuraturze. Ja od momentu
    ostatniego przesluchania, nie mialem zielonego pojecia co sie dzieje w
    mojej sprawie. ILE RAZY MAM POWTARZAC ZE NIE DOSTALEM ZADNYCH INFORMACJI
    O DALSZYM POSTEPOWANIU! Wyjechalem bo musialem, a o sprawie dowiedzialem
    sie jak wrocilem - w pazdzierniku. Wiec gdzie tu do ch&*#$ logika??
    PYTAM PO RAZ KOLEJNY: DO KOGO MIALEM PISAC ZE WYJEZDZAM NA 3 MIES??
    Jedynym organem prowadzacym dochodzenie i z ktorym mialem do czyniania
    byla komenda!! Zlozylem zeznania i za dwa dni dostalem info o zamknieciu
    dochodzenia. I od tamtej pory NIC!!! Minal miesiac i wyjechalem do
    pracy. Wyrok przyszedl na poczatku lipca (nikt go nie odebral) a
    nastepnie juz w pazdzierniku tylko wezwanie do zaplaty. Nie bylo
    powtornego awizowania itp. Dla mnie ta sprawa smierdzi. Osoba ktora mnie
    oskarzyla nie chce zeby pewne fakty wyszly na jaw w sprawie dlatego
    zalatwili mnie trybem nakazowym