  • Data: 2008-11-24 23:28:07
    Temat: Re: Co to za po@#$*&^% prawo !
    Od: " jb" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kamil K. <n...@i...com> napisał(a):

    > no to zapytam jeszcze tak: kogo mialem powiadomic skoro nie wiedzialem
    > kto zajmuje sie sprawa?

    Przeciez jest napisane - organ prowadzący postepowanie. Czyli w tym konkretnym
    przypadku własciwą jednostkę Policji, skoro tylko z Policją miałeś do czynienia.

    Rownie dobrze moglem to potraktowac tak ze
    > sprawe zamknieto i nic wiecej nie bedzie...

    Wtedy byś dostał postanowienie o umorzeniu.

    ale
    > dlaczego ja nie mialem pojecia ze sprawa trafi na wokande?????

    Nie mam zielonego pojęcia, dlaczego tak elementarna wiedza była ci obca. Jesli
    byłeś podejrzany, to sprawa mogła albo zostać umorzona, albo skierowana do
    sądu (wraz z aktem oskarżenia albo wnioskiem o warunkowe umorzenie). A skoro
    postanowienia o umorzeniu nie dostałeś, to wybór pozostał niewielki...
    Ponadto - nie odbierałeś dalszej korespondencji pod ostatnim znanym organom
    adresem zamieszkania. Skoro tak, to nic dziwnego, że nie dotarły do ciebie
    dalsze pisma w sprawie.