  • Data: 2008-11-25 11:39:15
    Temat: Re: Co to za po@#$*&^% prawo !
    Od: Roman Rumpel <r...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kamil K. pisze:

    > Czytaj ze zrozumieniem...
    > Sprawa mogla rownie dobrze zostac umorzona w prokuraturze. Ja od momentu
    > ostatniego przesluchania, nie mialem zielonego pojecia co sie dzieje w
    > mojej sprawie. ILE RAZY MAM POWTARZAC ZE NIE DOSTALEM ZADNYCH INFORMACJI
    > O DALSZYM POSTEPOWANIU!

    No i właśnie o to chodzi. Gdybyś zgodnie z pouczeniem i zacytowanymi już
    tutaj przepisami zawiadomił Policję, że wyjeżdżasz i wskazał nowy adres
    do doręczeń, to albo byś dostał na ten nowy adres korespondencję i
    mógłbyś w odpowiednim momencie reagować, albo byś teraz miał podstawy do
    wykazania braku winy i wnoszenia o przywrócenie terminu. Ponieważ nie
    dopełniłeś swoich obowiązków, to masz umoczone

    --
    Szukam nowej sygnaturki

    Roman Rumpel skype:rumpel.roman
    www.rumpel.pl