  • Data: 2008-11-25 15:45:47
    Temat: Re: Co to za po@#$*&^% prawo !
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:ggh5jf$3qg$1@news.onet.pl Roman Rumpel
    <r...@p...gazeta.pl> pisze:

    > Miejsce zamieszkania w rozumieniu art 25 moze być tylko jedno. To gdzie
    > jest corpus ( przebywa) i animus ( z zamiarem)
    Dodać należy, że przez miejsce zamieszkania rozumie się miejscowość, a nie
    konkretny adres.

    > Może byc wiele miejsc w których mieszkasz tymczasowo, bez zamiaru stałego
    > pobytu - to nie będą to wówczas miejsca zamieszkania w rozumieniu kc.
    To jest wg mnie miejsce tymczasowe miejsce pobytu, a nie zamieszkania.
    Miejsce zamieszkania wiąże się z zamiarem stałego pobytu

    > Tak właśnie zresztą miał wątkotwórca - mieszkał gdzie indziej przez 3
    > miesiące, ale jego miejscem zamieszkania pozostało przecież to miejsce do
    > którego wrócił, bo sam pisał, ze wyjachał na 3 miesiace do pracy, bez
    > zamiaru stałego pobytu.
    Dokładnie o to mi chodziło, gdy dziwiłem się twojej wypowiedzi.
    Tu własnie użyłeś terminu mieszkał w znaczeniu potocznym. Wątkotwórca nie
    mieszkał 3 miesiące poza miejscem zamieszkania tylko czasowo przebywał.
    Mieszkał w miejscu zamieszkania bo tam miał zamiar przebywać stale.

    [cut]
    No i wszystko gra.

    --
    Jotte