  • Data: 2008-11-24 21:22:16
    Temat: Re: Co to za po@#$*&^% prawo !
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    news:4a412fb2-3802-48c6-a1cf-90b5aa5d045a@v38g2000yq
    b.googlegroups.com
    piotrliwszic <p...@g...com> pisze:

    > tak, pod warunkiem, że jesteś oskarżonym, a oskarżonym jesteś w
    > momencie wpłynięcia
    > aktu oskarżenia do danego wydziału sądu i wtedy ma zastosowanie art.
    > 75 kodeksu postępowania karnego
    To by znaczyło, że można być oskarżonym nie wiedząc o tym.

    > nic o tym nie słyszałem
    Bo nic takiego nie ma. Są jedynie plany zniesienia martwego i tak przepisu o
    obowiązku meldunkowym.

    > jeśli to zniosą to już w ogóle wymiar
    > sprawiedliwości nie będzie wstanie funkcjonować
    Ten system jest poważnie chory i może ktoś powinien dokonać wreszcie
    intensywnej terapii albo eutanazji.
    Ja wiem o czym wątkosprawca pisze. Sam byłem kiedyś obwiniony, osądzony i
    skazany za wykroczenie przez kolegium bez mojej wiedzy, bez możliwości
    obrony, a dowiedziałem się jak mi hiena-komornik o niezapłacona grzywnę do
    drzwi zastukał (pisałem o tym kiedyś na grupie, więc nie będę truł o
    szczegółach).

    --
    Jotte