  • Data: 2008-11-24 21:55:21
    Temat: Re: Co to za po@#$*&^% prawo !
    Od: piotrliwszic <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Lis, 21:57, "Kamil K." <n...@i...com> wrote:

    > Po pierwsze, podalem adres zameldowania jednoznaczny z tym pod ktorym
    > przebywalem.

    i bardzo dobrze :)

    >Ze wyjade do pracy jeszcze wtedy nie wiedzialem.

    nie musiałeś wiedzieć, byłeś pouczony o art. 75 k.p.k. więc powinieneś
    moim zdaniem
    liczyć się z tym, że jak gdzieś wyjedziesz to warto napisać pismo do
    prokuratury bo wtedy jeszcze
    aktu oskarżenia nie było w Sądzie

    > Po drugie z tego co mi wiadomo awizowano RAZ (mozna to teraz jakos
    > sprawdzic na poczcie?)

    nie znam się na regulacjach poczty, ale pismo musi być awizowane dwa
    razy, aby
    można było mówić o art. 136 k.p.k.

    > A po trzecie... Skoro nie otrzymalem zadnych pism z prokuratury ani sadu
    > wiec jaka w tym moja wina?

    nie otrzymałeś nie dlatego, że Sąd ich nie wysłał, ale dlatego, że nie
    było Cię pod wskazanym przez siebie adresem
    oczekujesz, że urzędnik będzie czekał pod Twoim drzwiami czy do
    momentu kiedy nie dostaniesz osobiście do ręki listu
    sprawa się nie odbędzie ?