  • Data: 2008-11-24 20:57:16
    Temat: Re: Co to za po@#$*&^% prawo !
    Od: "Kamil K." <n...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    piotrliwszic pisze:

    > podczas przesłuchania policjant pyta o adres do doręczeń
    > można podać adres swojego adwokata albo adres pod którym się mieszka,
    > a nie jest się
    > zameldowanym
    >
    > sąd uznaje za doręczone nie korespondencje raz wysłaną do adresata,
    > ale taka przesyłka
    > musi być dwukrotnie awizowana, a to jest zasadnicza różnica

    Po pierwsze, podalem adres zameldowania jednoznaczny z tym pod ktorym
    przebywalem. Ze wyjade do pracy jeszcze wtedy nie wiedzialem.
    Po drugie z tego co mi wiadomo awizowano RAZ (mozna to teraz jakos
    sprawdzic na poczcie?)

    A po trzecie... Skoro nie otrzymalem zadnych pism z prokuratury ani sadu
    wiec jaka w tym moja wina?