  • Data: 2008-11-24 22:19:50
    Temat: Re: Co to za po@#$*&^% prawo !
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    news:943d1859-c7a3-4db2-b0f5-e161ea3d4c0e@n10g2000yq
    m.googlegroups.com
    piotrliwszic <p...@g...com> pisze:

    > co do hieny - komornika to ja uważam, że to jest praca jak każda inna,
    Pewnie. Np taka sama jak praca dziwki.
    Może i żadna praca nie hańbi (dyskusyjne), ale na pewno nie za każdą należy
    się szacunek.
    Już prędzej doceniam dziwkę - nie żeruje na innych, na cudzym nieszczęściu,
    zarabia zdzierając własną dupę.

    > tylko że
    > bardziej odpowiedzialna i kiepsko opłacana
    Kiepsko? Widziałem wystrój biura tej hieny, niejeden w domu tak nie ma.
    W moim przypadku grzywna była najniższa z wówczas możliwych - 50 zł.
    Za przeprowadzenie czynności (zresztą z naruszeniem prawa, z czego
    wyciągnąłem konsekwencje) komornik zgarnął wg obowiązującej wówczas tabeli
    coś ponad 200 zeta.
    Te czynności to było wysłanie 2 pism (za których wystosowanie do mnie
    policzył osobno po kilkanaście zł) oraz przysłanie swojego parobka, który
    pchał mi się do chaty więc go wyrzuciłem, a następnie on mi cichcem wetknął
    w drzwi kserówkę zawiadomienia (na to właśnie złożyłem skargę do właściwego
    sądu).
    Słabo opłacana..., śmiech na sali...

    --
    Jotte