  • Data: 2005-02-07 16:05:17
    Temat: Re: Co to jest samoukaranie?
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeżeli przeciw komuś lub w sprawie czegoś (nie wiem dokładnie)
    > toczy się postępowanie i osoba "zainteresowana" złoży wniosek o
    > samoukaranie, to co z tego wynika dla osoby i dla sprawy?

    W ramach samoukarania dogadujesz sie z prokuratorem ... on ci proponuje
    pewien wymiar kary, ktory dla niego wydaje sie satysfakcjonujacy, a ty
    sie na to godzisz lub nie ;) Mozesz tez podac swoja propozycje. W ramach
    tych propozycji mozna byc ukaranym takze grzywną. Jest to przyznanie sie
    do winy, a nie wyrazenie skruchy ... Jesli sie dogadasz z prokuratorem,
    to moze nawet nie dojsc do pierwszej rozprawy, przez co oszczedzasz moje
    czyli podatnika pieniadze ;-)