    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co to : Pozwolenie na uzytkowanie ?
    Date: Mon, 31 May 2004 15:21:59 +0200

    On Mon, 31 May 2004, Adam wrote:
    [...komuś...]
    >+ To ja o coś zapytam. Tak piszecie o tym karaniu po to by karać itd. To
    >+ proszę powiedzcie z iloma takimi przypadkami się spotkaliście osobiście.

    Ale to nie chodzi o samo *U*karanie. O *możliwość*. W razie
    pominięcia całego postępowania o którym dyskutujecie.
    Garaż (zespół kiku garaży) stawiamy już drogi rok.
    Tylko dlatego że:
    a. chcemy to zrobić w miarę "praworządnie"
    b. miasto nie ma planu zagospodarowania przestrzennego
    c. nawet bez "b." trwałoby to wystarczająco długo.

    Jak to nie jest "osobiste zetknięcie się" to nie mam lepszego pomysłu...
    Rozumiem że rok w te rok wewte różnicy ci nie robi ? ;>

    pozdrowienia, Gotfryd