    From: "Łukasz" <l...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.rec.dom
    Subject: Re: Co powinien zrobić zarząd wspólnoty?
    Date: Sun, 2 Mar 2003 21:33:16 +0100

    > przeważnie właściciele dwupoziomowych sięgających poddasza) twierdzą, że
    jak
    > ktoś ma większe mieszkanie, to wcale nie znaczy, że w większym stopniu
    > korzysta z powierzchni wspólnej, więc płacić powinni wszyscy równo.
    Dobrych

    Tu nawet nie chodzi o to w jakim stopniu korzystają z częsci wspólnej ale w
    jakim stopniu są jej właścicielami.
    Jeżeli ja mam np 5% udziału a druga osoba ma 95% to dlaczego obaj mamy
    zrzucać się po równo i ja mam dokładać do sprzątania JEGO własności?
    Jeśli kogoś nie stać na utrzymywanie nieruchomości to po jaką cholerę
    kupował takie duże mieszkanie?