  • Data: 2003-03-02 20:51:52
    Temat: Re: Co powinien zrobić zarząd wspólnoty?
    Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Łukasz" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:b3tp2j$jv7$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > jak
    > Dobrych
    >
    > Tu nawet nie chodzi o to w jakim stopniu korzystają z częsci wspólnej ale
    > jakim stopniu są jej właścicielami.

    Racja, faktyczne korzystanie nie powinno mieć znaczenia, bo ja np. nie
    korzystam z ławek na środku podwórka, a jakoś mi do głowy nie przyszło
    wrzeszczeć, że w takim razie należy mnie nie obciążać za ich naprawę i
    malowanie, w końcu w 103/10000 są też moje.

    > Jeżeli ja mam np 5% udziału a druga osoba ma 95% to dlaczego obaj mamy
    > zrzucać się po równo i ja mam dokładać do sprzątania JEGO własności?

    O, dobry argument, dobry. Wielkie dzięki.

    > Jeśli kogoś nie stać na utrzymywanie nieruchomości to po jaką cholerę
    > kupował takie duże mieszkanie?

    Czasem mam wrażenie, że kłopotliwość obtykania się z osobnikiem ze wspólnoty
    jest wprost proporcjonalna do powierzchni jego mieszkania. ;-) A poważnie,
    zebrało się paru krzykaczy, a wiadomo, że wszystkie hasła populistyczne
    znajdują posłuch błyskawicznie - biedni, uciśnieni posiadacze na 120 m2
    walczą o kilkanaśnie-kilkadziesiąt zł, które z kolei stanowią znaczący
    procent opłat dla zamieszkujących 35m2 kawalerki.

    JoP