  • Data: 2007-10-08 19:30:20
    Temat: Re: Co moze patrol policji?
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <"grupa(usun)"@(wywal)grupy.3mam.net> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na post z Mon, 08 Oct 2007 18:50:14 +0200, od ulong :

    > Witam!
    >
    > Siedze w aucie na parkingu (ulica, nie zaden prywatny, strzezony czy cos
    > w tym stylu), nie odpalam, mam kluczyki, papiery, wsio.
    > Co moze zrobic patrol, ktory przechodzi?
    > Ktore papierki musze mu okazac? Prawo jazdy/dowod osobisty/dowod auta/oc?
    > Przeciez ktos moze mi dac kluczki i podeslac po wziecie czegos.
    > Jak wyglada sprawa z gasnica i trojkatem?
    > Patrol ma prawo sprawdzic czy mam?
    > Musi miec do tego jakies podstawy, czy moze ot tak?

    Moim zdaniem w tym przypadku jedynie może sprawdzic, czy masz jesteś w tym
    samochodzie legalnie, więc:
    - jeśli jesteś jego włascicielem, na podstawie dokumentów pojazdu to
    ustalić
    - jeśli nie jesteś... skontaktować się z włascicielem, który to potwierdzi
    lub temu zaprzeczy
    Moim zdaniem siedząc w zaparkowanym samochodzie nie jesteś uczestnikiem
    ruchu, więc nie ma podstaw do tego aby kontrolować OC i wyposażenie.

    W zależności od Twoich odpowiedzi i dostępności właściciela wszystkie
    czynności nie powinny zając dłużej niż kilkanaście minut. Jeśli będziesz
    uchylał się od odpowiedzi lub wdawał się w zbędne dyskusje, ustalanie
    wszystkiego może się przedłużyć nawet do 48 godzin.

    Już tutaj ktoś pisał na tej czy innej grupie. Wykazmy zrozumienie dla
    policjantów, którzy interesują się tym co się dzieje, taka ich rola.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Walcz o prawdziwy status GG swoich GaduGadowiczów
    Taxi w Warszawie: http://grupy.3mam.net/taxi/