  • Data: 2007-10-08 21:22:56
    Temat: Re: Co moze patrol policji?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:071008.224704.psp.117@int.dyndns.org.invalid 'Tom N'
    <n...@i...dyndns.org.invalid> pisze:

    > Jest, ale nie pokażę, bo nie jestem kierującym...

    Za to jesteś mądrym inaczej.
    Prosić się o niepotrzebne kłopoty...
    Poza tym w czasie postoju pojazdu nikt nie jest kierującym.
    Z podstawowymi pojęciami PoRD się zapoznać proszę.

    > Czyli dlaczego drogo?
    > Dla przypomnienia, bo wyciąłeś, "Siedzę w aucie na parkingu"
    Wyciąłem treść bez znaczenia.
    Obowiązek zawarcia ubezpieczenia OC spoczywa na właścicielu pojazdu.
    I nie ma znaczenia, czy on jest w ruchu czy nie. Ważne, czy jest
    zarejestrowany.
    http://42.pl/u/uYi
    http://42.pl/u/uYk

    Policjant może zrobić po prostu tak: proszę okazać ważną polisę OC. Nie ma.
    No to usuwamy pojazd (to jest ta wersja tańsza, uwzględniająca że OC jest,
    tylko kopniętemu niedoukowi zachciało się cwaniakować i polisy nie okazać).

    Poczytaj ustawy i linki, które podałem, bo będziesz pisał idiotyzmy jak ten
    Tristan, czy jak on tam się sygnuje...

    --
    Jotte