  • Data: 2014-06-10 11:01:25
    Temat: Re: Co może ochroniarz w sklepie
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:539613b7$0$2229$65785112@news.neostrada.pl...
    > Witajcie,
    >
    > odświeżę trochę stary jak świat temat (może znowu flame się zrobi :P).
    > Na wypoku urodził się art. dotyczący zachowania ochroniarzy biedronki
    > wobec klientki. W komentarzach ruszyła lawina dyskusji z której
    > wyłapałem pewną interesującą mnie rzecz.
    >
    > Czy ochroniarz (dajmy na to, że z licencją, czy jak to się teraz zwie)
    > może kazać mi udać się z nim do kanciapy czy innego zaplecza/
    > pomieszczenia ochrony?
    >
    > Oczywiście godzę się czekać na przyjazd policji (załóżmy wręcz, że sam
> [...]

    Chodzi o to, żebyś nie miał świadków, gdy w drodze na zaplecze podrzucą
    ci do torby rzekomo ukradziony batonik. Na zapleczu nagrają cię kamerą, jak
    z twojej torby wyciągają "skradzioną" rzecz i już mają dowód dla sądu.
    Ja tam bym nie pozwolił, aby ochrona ruszyła mnie z miejsca publicznego
    (z pola widzenia świadków), a nawet się dotknąć, o grzebaniu mi w torbie
    nie wspominając, skoro nie mam niczego na sumieniu. Dodatkowo, po
    ewentualnej rewizji (ale tylko przez policję) zakończonej nieznalezieniem
    niczego zarypanego ze sklepu, zażądałbym publicznych przeprosin za
    nieuzasadnione podejrzenie o kradzież. A jak!

    --
    Pzdr.
    Marek