  • Data: 2014-06-11 15:05:56
    Temat: Re: Co może ochroniarz w sklepie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.06.2014 14:48, Robert Tomasik pisze:

    > No ale to są bezprawne działania z ich strony, które ucina się krótko,
    > albo mam sie czuć ujęty i proszę wezwać Policję, złożyc zawiadmiomienie
    > i kręci się proces, albo sp...lać w podskokach. W znanych mi przypadkach
    > druga opcja im bardziej przypadała do gustu. I zeby nie było, sam wiele
    > razy przetrenowałem również poza terenem, gdzie ejstem znany - by ubiec
    > pytania.

    Tylko niekiedy trzeba mieć przewagę liczebną.

    I pytań nie ubiegniesz, bo zadam takie: co byś doradzał w sytuacji kiedy
    nie wzywają policji, nie spierdalają tylko chcą gdzieś zaciągnąć, hmm?

    I czym to się różni od sytuacji niby ujętego złodzieja, który
    autentycznie niczego nie ukradł? Dwa warianty: (1) jest gotów poczekać
    na patrol ale nie chce iść w jakiś ciemny kąt; (2) śpieszy się i nie ma
    chęci na nikogo czekać (bo ja wiem - dostał telefon, że żona mu rodzi
    lub coś w tym stylu).