  • Data: 2014-06-11 14:48:14
    Temat: Re: Co może ochroniarz w sklepie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w wiadomości
    news:ln9hjk$nfp$1@node1.news.atman.pl...

    > Mam przypomnieć powtarzające się nadal problemy tych cieciów z
    > fotografowaniem czy wręcz spisywaniem cen?

    No ale to są bezprawne działania z ich strony, które ucina się krótko, albo
    mam sie czuć ujęty i proszę wezwać Policję, złożyc zawiadmiomienie i kręci
    się proces, albo sp...lać w podskokach. W znanych mi przypadkach druga
    opcja im bardziej przypadała do gustu. I zeby nie było, sam wiele razy
    przetrenowałem również poza terenem, gdzie ejstem znany - by ubiec pytania.