    From: zly <b...@N...fm>
    Subject: Re: Co mi grozi...
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Mon, 11 May 2009 22:56:23 +0200

    Dnia Mon, 11 May 2009 13:37:33 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Myślisz, że prawo nic nie ma do spuszczania powietrza z kół samochodów?
    > śmiem wątpić ;-)

    nie o nim mowilem...

    > Ale nie sypie nim w oczy każdemu, kto się sprzeciwia niszczeniu jego
    > mienia?

    spuszczenie powietrza to nie niszczenie mienia. Nic nie zostalo zniszczone.
    (blokady na kola to niszczenie mienia), a dwa, ze jakby ja ktos uderzyl, to
    byc moze probowalaby uzyc

    > No tego to w ogóle nie wiemy, czy większego.

    Opieramy sie na informacjach watkotworcy. Napisal, ze zdecydowanie nie dal
    by mu rady

    > Wiemy, że ów "atak" był
    > odparciem jego ataku.

    "atak" na rzecz, to nie to samo co atak na czlowieka. Zdaje sie, ze buc
    parkingowy (ten od zlego parkowania dla scislosci) przekroczyl granice
    obrony koniecznej, czyz nie?

    > Owszem.

    hmm, mial czekac na lomot?

    --