  • Data: 2009-05-12 07:40:05
    Temat: Re: Co mi grozi...
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 12 May 2009 08:59:26 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > do nauczenia buraków jak sie parkuje poprawnie.
    >
    > wcale sie facetowi nie dziwię że go szlag trafił w końcu.

    A ja to widzę inaczej.

    Szukał nabuzowany burak z paralizatorem w kieszeni kogoś do zadymy.
    Ponieważ parkingi przed hipermarketami to dobre miejsce na jakieś jazdy,
    pojechał właśnie tam. Zobaczył typa, który źle zaparkował, pomyślał "o,
    jest okazja podymić".

    Poszedł zwrócić mu uwagę, co -- to częste -- rozjuszyło tamtego mistrza
    kierownicy, który mu odpyskował. Nasz burak wziął się przeto za robienie
    dymu, tj. zaczął spuszczać powietrze z kółek.

    No i zrobiła się bitka, ku wielkiej radości buraka.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl