  • Data: 2009-05-12 08:29:55
    Temat: Re: Co mi grozi...
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 12.05.2009 Olgierd <n...@n...problem> napisał/a:
    > Szukał nabuzowany burak z paralizatorem w kieszeni kogoś do zadymy.
    > Ponieważ parkingi przed hipermarketami to dobre miejsce na jakieś jazdy,
    > pojechał właśnie tam. Zobaczył typa, który źle zaparkował, pomyślał "o,
    > jest okazja podymić".

    A wystarczyło mieć przy sobie aparat, wyjąć go i spróbować ten samochód
    sfotografować. Zaraz zlecieliby się ochroniarze, że fotografuje i że nie
    wolno i mielibysmy porównywalną lub lepszą długością dyskusję z
    dodatkowymi wątkami: Np. co jeśli fotografował na potrzeby dowodowe
    udokumentowania ewentualnego wykroczenia i czy w tym wypadku odmowa
    opuszczenia terenu byłaby równiez naruszeniem miru lub innego sojuza i co
    jesli on lub ochronierze uzyliby paralizatora i czyja zona pierwsza by
    krzyczała i jak głośno. To by była dopiero zadyma.

    --
    Marcin