    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co jezeli nie wymienie dowodu osobistego ?
    Date: Sat, 18 Aug 2007 16:20:37 GMT

    > Ano właśnie. Bo siedzisz w świetnej bazie, która jest dostępna z każdego
    > miejsca.

    Jasne, w kazdej sekundzie policaj moze sprawdzic, czy mam czy nie mam prawa
    jazdy, maja takie cul skanery. Chodza po ulicach i skanuja sobie ludzi i
    widza wszystko, alcznie z tym co kto ma pod bielizna....

    > Czy ja wiem? ja nie uciekam... Nie czuję się ścigany.

    A kto pisze o uciekajacych? Dlaczego jak komus w Polsce powie sie o zmianie
    adresu to skojarzenie pada - "cos ma na sumieniu"... Czy Polska to juz kraj
    bialo-czarny?
    Wiesz, ze moze byc setki powodow zmiany nazwiska, adresu, pracy - nie
    majacych zadnego zwiasku z lamaniem prawa?
    Kolejny raz nucz sie odrozniac sprwy ktore sa oczywiste, zamiast snuc
    podejrzenia po prostu .... ehhh mniej filmow z holywudu...

    > Jasne. I kupił to wszystko, został właścicielem i nadal był
    > nienamierzalny....

    No widzisz.... Znajde ten artykul to dam ci linka.

    > No cóż, nigdy nie miałem ciągotek do działalności mafijnej. Może dlatego
    > nie
    > czuję Twojego problemu.

    Kolejny raz polecam mniej filmow z holywudu.