  • Data: 2007-08-18 17:00:15
    Temat: Re: [OT] Re: Co jezeli nie wymienie dowodu osobistego ?
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 18 sierpnia 2007 18:10
    (autor swen
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <kSExi.20150$rr5.13586@newsfe1-win.ntli.net>):

    > Niby dlaczego? Bo wybucha?

    Nie. Fałszerstwo jest łatwiejsze, więc Twoja książeczka nie może już służyć
    jako DOKUMENT z uwagi na jej niewiarygodność

    > Co ma piernik do wiatraka?

    No tamte dokumenty też były bezterminowe... I też chciałbym się nimi
    posługiwać do dzisiaj. A jednak rząd wydał ukaz i przestały być ważne.

    > Przepraszam, ale z tego co pamietam, to narod zbojkotowal wybory bo
    > wiekszosc 60% po prostu nie miala na kogo glosowac.

    Ależ głosowali. Nie pójście do wyborów to oddanie głosu. Na ,,wszystko mi
    jedno''

    > PiS Po wybralo razem
    > ok 50% z 40% ktore poszlo, wiec prosze tu narodem nie rzucac.

    No pozostali mieli alles w dupie. Skoro tak, to znaczy że przyjęli
    postawę ,,cokolwiek nie wybierzecie, nam pasi''.

    > Ja wiem, ze
    > ta wadza obecna tak sie chwali "Narod nas wybral" .... Wiesz w nowych
    > wyborach bojkot siegnie juz nie 60% a cos okolo 65%-70% tez PiS -PO
    > powiedza, ze ich narod wybral?

    Oczywiście. Dopóki nie udowodnisz, że wyborcy nie dotarli do wyborów z
    powodu stawianych im przeszkód, uważam, że nie dotarli z powodu własnego
    wyboru, więc głosowali...

    > Tak wiec idea wiekszosci -jak piszesz- byla calkowita zmiana ludzi wladzy.

    I dlatego zamiast zmienić wybrali tych co wybrali? Schizofrenia?

    > Jestem w UK juz od dawna i naprawde w obecnym stanie nie zamierzam wracac
    > do kraju.

    No brawo!

    > Co nie oznacza, ze los Polski jest mi obojetny.

    No tak... Kolejny Patryjota, co dla kraju zrobi wszystko -- łącznie z
    wyjazdem :D

    > W Polsce
    > wiekszosc jak juz ci napisalem chce zupelnie czegos innego.

    I co ich powstrzymuje? Czołgi przed lokalami wyborczymi? Fałszowanie
    wyników? Cenzura?

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/