eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCo jeśli sprzedawca odmawia reklamacji? › Re: Co jeśli sprzedawca odmawia reklamacji?
  • Data: 2005-04-20 13:33:39
    Temat: Re: Co jeśli sprzedawca odmawia reklamacji?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In article <3...@n...onet.pl>, g...@p...onet.pl wrote:
    > Jak postąpić, jeżeli sprzedawca odmawia przyjęcia reklamacji (towar niezgodny z
    > umową)? Poprosiłem, by mi to napisał, ze odmawia - nic z tego. Wysłać pocztą?

    Jak już doradzono, powiadomiłbym Inspekcję Handlową - może poasystują.

    Słanie towaru ma ten minus, że nawet jeśli pójdzie to za potwierdzeniem
    odbioru to nie bardzo wiem jak bezboleśnie udowodnić co się właściwie
    wysłało.

    Zakładając dużą dawke złej woli u sprzedawcy, w miarę bezpieczna sekwencja
    działań powinna MZ wyglądać tak:
    - idziesz do sklepu i nagrywasz odmowę sprzedawcy. Na taśmie powinno się
    znaleźć stwierdzenie wypowiedziane przez sprzedawcę (lub potwierdzone)
    jaka jest data nagrania.
    - ślesz poleconym za potwierdzeniem odbioru zgłoszenie reklamacyjne z
    danymi umożliwiającymi kontakt z Tobą i dalsze oględziny towaru.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1