eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCo jeśli sprzedawca odmawia reklamacji? › Re: Co jeśli sprzedawca odmawia reklamacji?
  • Data: 2005-04-20 18:48:16
    Temat: Re: Co jeśli sprzedawca odmawia reklamacji?
    Od: kam <X#k...@w...pl#X> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Zbynek Ltd. napisał(a):
    > Art.8 pkt. 4
    > USTAWA z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży
    > konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego. (Dz. U. Nr 141, poz. 1176)
    > Greo polecam zapozanaie się z całą ustawą, a szczególnie z całym art.8.

    Nie ma tam ogólnej możliwości żądania zwrotu gotówki w przypadku braku
    odpowiedzi w ciągu 14 dni.
    Trzeba by też zastanowić się, czy zgłoszenie żądania wymiany bez
    udostępnienia towaru powoduje rozpoczęcie biegu 14 dniowego terminu. MZ nie.
    Dlatego lepszym rozwiązaniem są jednak świadkowie, którzy później
    zeznaliby, że sprzedawca odmówił przyjęcia reklamacji, jak i towaru.
    Można znaleźć takich, którzy nie będą mieli nic przeciwko ewentualnym
    zeznaniom.
    A lekturę ustawy też polecam.

    KG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1