    From: "Wiech" <wiebez_spamusiek@su[no_spam]pra.com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co jak skonczylo sie OC ?
    Date: Sun, 24 Sep 2006 19:16:13 +0200

    Użytkownik "witek" <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:ef6dm5$7el$1@inews.gazeta.pl...
    > sama się przedłużyła na następny okres.

    z tym sie zgadzam

    > Żeby wygasła należy to zrobić na 30 dni przed końcem terminu polisy.

    nie wprowadzaj ludzi w blad. Skad wziales te 30 dni? Moze podasz jakas
    podstawe prawna swojego twierdzenia... bo ja czytam, że ustawa wymaga
    aby wypowiedzenie zostało złożone w towarzystwie ubezpieczeniowym najpóźniej
    na dzień przed upływem ochrony ubezpieczeniowej polisy OC.

    > j.w. sama się podpisała.
    > Jak pójdziesz do innego to będziesz miał dwie i obie bedziesz musiał
    > zapłacić.

    i znów przemieszany groch z kapusta. Umowa sie nie podpisała tylko
    uległa przedłużeniu, ale rzeczywiście jesli pojdzesz do innego
    ubezpieczyciela
    bedziesz musial oplacac obie umowy.

    a generalnie jak chcesz odpowiadać na takie pytania to poczytaj napierw
    ustawe z dnia 22 maja 2003 roku o ubezpieczeniach obowiązkowych.