  • Data: 2010-02-09 12:57:33
    Temat: Re: Co grozi za nieplacenie pracownikowi za prace?
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    > To że znasz zakład który miał filtry nie oznacza że miały go
    > wszystkie inne. No ale dla dzieciaka który w dyskusji nie kieruje

    Umiesz czytac i rozumiec co czytasz? To przeczytaj raz jeszcze.
    Bo sie osmieszasz.

    > sie wiedzą, rozsądkiem i rozumem a tylko impulsami oraz swoją
    > teorią jak to za komuny było wspaniale stan faktyczny nie ma
    > znaczenia. Jeśli fakty nie odpowiadają Twoim założeniom tym
    > gorzej dla faktów. :-)

    Tak, masz racje dzis jest rewelacyjnie, polska jest 6-ta portega europy, w
    polce kryzys to obce slowo, nieznane. Tylko, ze w Polsce tej zimy juz
    zamarzlo ponad 300 osob (ostatni taki pomor z wychlodzenia to okupacja
    hitlerowska. Ale nie wazne, jest cudownie! Jest wplnosc, liberalizm, banki
    kasuja za wszystko, za oplaty placi sie haracz. jest pieknie, nie ma fabryk,
    nie ma nic! Czasem mam wrazenie, ze w Polsce rzadzi taki Kononowicz, zreszta
    Boni a raczej Bielecki Jan Krzystof powiedzial, ze trzeba wszystko
    zburzyc:)) A z Kononowicza sie smieja:)))
    Dzis w Polsce Pod rzadmi disnejlandu Kaczor&Donald jest cudownie, jak w
    kreskowce:) Policji roznego typu powstalo wiecej niz za caly okres PRL no
    lae coz, za PRL u bylo brudno, cimno, zimno, zle, ludzie glodowali, jedli
    trawe i kore, mieszkali w ziemiankach, kartoffle jdli porsto z pola po
    otarciu o portki taki byl glod...
    Szkoly tylko dla elity byly... a milicja strzlala jak chciala i do kogo na
    ulicy bezkarnie a co...
    Poza tym, ze komuny w Polsce nigdy nie bylo mas zracje... dzis jest
    cudownie. Kolorowo, mamy a raczej macie tyle kanaow w tv i to kolorowe, nie
    wazne, ze 80% to reklamy wy lubicie raklamy bo sa takie fajne:)
    Tylko na koniec powiedz mi:
    dlaczego Polska jest postrzegana przez innych jak kraj z pogranicza
    Bialorusi i Azerbejdzanu?
    Dlaczego najlepsza uczelnia w Polsce plasuje sie w 4 setce uczelni
    swiatowych? Aha wiem, to nie wazne liczy sie, ze w Polsce nie ma kryzysu i
    polska to 6-ta potega ... prawda?
    Nie wazne tez jest to, ze polska zajmuje jedno z ostatnich miejsc pod
    wzgledem bezpieczenstwa na dogach w europie... ale w opni polskow to polacy
    sa njlepszymi kierowcami na swiecie:)
    Tylko w Polsce ludzie martowa sie o to czy dana firma zarobi:))) w innych
    miejscach na ziemi jest odwrotnie, to ludzie martwia sie o swoje nie o
    firme.
    Piszesz o frustracji - pewnie masz racje, bo jak sie nie zloscic skoro
    Polska w ciagu 20 lat zjechala o dobre 50- lat wstecz? Potrafisz to
    dostrzec? Co masz dzis Polskiego w Polsce? Nawet rzad nie dziala dla dobra
    narodu a pod muzyke obcych prywatnych bankow. Nie widzisz tego?
    Moze masz prace, zarabiasz pewnie jakies 3000 na reke, i co? Kupiles dom na
    raty? Moze rodzicie pomogli? I co dalej? Jakie perspektywy? Jak firma w
    ktorej pracujesz padnie lub cie zwolni co dalej? Aha wiem, powiesz, ze to
    przez komune:)))
    Popatrz na Czechy! W 1992 roku takie gwiazdy jak Boni, Bielecki mowil, ze
    nalezy zaczac reformy bo niedlugo ZEJDZIEMY do pozimou Czechoslowacji
    (jeszcze wowczas byli razem) potrafisz to zrozumiec?
    Potem zamieniono Czechoslowacje na Rumunie, Bulgarie a ostanio moi sie o
    tym, ze zejdziemy do poziomu Bialorusi.... I na ma powodu do frustracji? Tym
    wiekszy, ze od 20 lat masz te same mordy zlodziejskie w rzadzie! Tylko
    szyldy sie pozmienialy. Tak naprawde po nazwiskach, mordach to od 20 lat
    rzadzi w Polsce PO,. PiS, SLD, PSL. I zatrwarzajace, oni maja ponad 90%
    poparcia wg. sadazy. To raczej pozytywnie o ludziach w Polsce nie mowi.